O programie

Aristoteles IT Desk to najefektywniejszy pod względem kosztów i szybkości jeden punkt kontaktu pracowników czy klientów z firmą, co pozwala na standaryzację i zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Dostęp do systemu z poziomu przeglądarki internetowej oraz natychmiastowa i całkowita kontrola nad bazą zgłoszeń, ułatwiają i usprawniają przepływ informacji, a to z kolei przekłada się na większą satysfakcję użytkowników z jakości świadczonych usług.

Aristoteles IT Desk jest aplikacją webową, działającą na serwerze WWW (Windows lub Linux). Takie rozwiązanie powoduje, że przeglądarka internetowa jest jedyną rzeczą, jakiej użytkownik potrzebuje do obsługi systemu. Sam system działa na wszystkich wiodących przeglądarkach internetowych na polskim rynku (Firefox, Chrome, Opera, Internet Explorer 8/9).

Zastosowanie

Niektóre z zalet oprogramowania Aristoteles IT Desk to:

  • podniesienie jakości obsługi użytkowników wewnątrz organizacji;
  • zwiększenie jakości realizowanych zgłoszeń klientów a także skrócenie czasu odpowiedzi na dane zgłoszenie,
  • a tym samym skrócenie czasu realizacji zlecenia.

Rozwiązanie Aristoteles IT Desk może doskonale sprawdzić się jako:

  • system pomocy HelpDesk - narzędzie dla pierwszej linii wsparcia IT;
  • system wspomagający realizację zadań - narzędzie dla kadry kierowniczej;
  • system do obsługi klienta zewnętrznego - narzędzie dla firm świadczących usługi (np. serwis IT, AGD/RTV);
  • system do obsługi reklamacji;
  • system do komunikacji petentów z różnymi instytucjami (np. lokatorów ze spółdzielniami).

Zalety systemu:

  • interfejs www dostępny z dowolnego komputera z dostępem do sieci;
  • możliwość zarządzania zewnętrznymi zgłoszeniami klientów oraz wewnętrznymi zgłoszeniami pracowników firmy w obrębie bieżącej działalności organizacji;
  • obsługa zgłoszeń za pomocą reguł biznesowych, czasów realizacji, priorytetów, statusów i wielu innych parametrów dla poszczególnych użytkowników czy kategorii zgłoszeń;
  • wysyłanie przez system powiadomień e-mail;
  • mechanizm zarządzania rolami systemowymi użytkowników i dostępem do poszczególnych funkcji w systemie;
  • system umożliwia śledzenie historii otwartych i zrealizowanych zleceń;
  • wbudowana baza wiedzy umożliwia przechowywanie przydatnych porad i artykułów;
  • elastyczny system raportowania z możliwością generowania raportów do plików PDF, EXCEL, HTML, CSV.

Galeria